Woensdag 26-072017

26 juli 2017 - Tanah Lot, Indonesië

Tanah Lot + Seminyak

Terwijl ik de laatste zonnestraaltjes probeer te vangen schrijf ik al liggend aan het zwembad een kort verslagje van vandaag. Vanmorgen vroeg zijn we na het ontbijt richting Tanah Lot gereden. Een tempel die afhankelijk van het tij wel of niet te bereiken is. Helaas blijkt het bij aankomst hoogtij en kunnen we de tempel alleen van een afstand bekijken. Echter maakt het dat niet minder mooi, sterker nog, het uitzicht is fantastisch. Terwijl wij dit fantastische plaatje vastleggen en ondertussen over de locale markt struinen, vertelt Yoga ons over de Balinese tradities, gebouwen en geschiedenis van dit stuk. Het is tijd voor een lekker bakkie koffie, dus we stoppen bij de plaatselijke Starbucks. In eerste instantie zouden we doorrijden naar het strand om daar eindelijk een beetje bij te kunnen kleuren, maar helaas is het erg bewolkt. We besluiten wat te gaan shoppen in Seminyak. Een plaats met veel winkeltjes waar we ons prima hebben vermaakt. Afdingen is de belangrijkste tip die we mee kregen, dus zo gezegd zo gedaan en uiteindelijk maar weinig voor de originele prijs gekocht. Op aanraden van onze guide lunchen we bij Warung Made waarna we worden opgehaald om terug naar de Villa te gaan. Inmiddeis is hier nu de zon verdwenen achter de wolken en ga ik zo maar eens even genieten van onze buiten douche. Vanavond koken we zelf en zullen we onder het genot van een drankje nog eens terugkijken naar de mooie foto's van vandaag.